PTÁTE SE: PROČ BÝT ONLINE?

      Právě teď, v době koronavirové, je to aktuální téma k zamyšlení. Ze dne na den se musela zavřít spousta podniků. Pokud nemá firma dostatek úspor z dob, kdy ekonomika vzkvétala, tak pravděpodobně zaplatit nájem, zaměstnance, energie, úvěry a další pravidelné výdaje bude pro mnoho firem likvidační. Nezbývá jim než čekat v nejistotě, jak se situace vyvine. Na pomoc státu (pokud vůbec nějaká bude) je poslední věc na kterou bych čekal…

Co s tím teda dělat?

          Popíšu Vám to na příkladu jedné restaurace. Jde o aktuální případ. Tato restaurace má nyní největší tržby v historii svého působení na trhu. Jak to dokázala?

  1. Nespoléhá na stát a nečeká co se stane s koronavirem. Rozhodla se dál nabízet své hamburgery, žebra, tortily svým zákazníkům tak jako dřív. Dodržuje samozřejmě omezení a vydává jídlo pouze s sebou.
  2. Druhým krokem je zavedení rozvozu jídel v určité hodiny (kolem oběda a večeře).  Rozvoz je ZDARMA a je pouze po okolí (+do 10km). V počtu objednávek, které odvezou najednou se náklad za pohonné hmoty hravě rozloží a není to tak velký výdaj navíc.
  3. Navíc díky tomu, že mají od začátku správně nastavené ceny a dostatečnou marži na produktech, si můžou dovolit udělat víkendovou akci 1+1 burger zdarma a být na tom stále ziskoví.

        Všechny tyto kroky jsou v této krizové době pro zákazníka ideálním lákadlem a objednávky se jen hrnou. Podstatná věc, aby to fungovalo, je mít způsob, jak dát o těchto akcích vědět zákazníkům. A zde narazí většina malých podniků a živnostníků. Pokud namítnete, že podobná akce nejde vymyslet ve Vašem oboru podnikání, tak v mnoha případech máte pravdu. My si myslíme, že spousta věcí realizovat jde a v každém oboru se najde způsob, jak vydělávat i teď. Např. službu (produkt) doručit domů, nabídnout předplacení v podobě permanentek se slevou, kupóny, video lekce. Viděl jsem dokonce za 3 dny vytvořený e-shop pro zahradnictví. Chce se to jen zamyslet a určitě na něco společně přijdeme 😉 I to je součástí naší práce pro Vás…

             Vrátím se zpět ktomu nejdůležitějšímu pro úspěch. Je to možnost dát světu vědět, že stále fungujete. Jenže jak? Když je zákaz vycházení?

             Restaurace, o které jsem mluvil výše má na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube a v emailové databázi tisíce kontaktů. Dát tak vědět o akci všem těmto lidem dokážou během sekundy a zcela zdarma. Nemluvě o tom, pokud využijí síly placené reklamy se zacílením pouze na okolí podniku. Informace se tak dostane téměř ke každému, kdo má přístup k internetu. Při použití SMS marketingu možnosti ještě narůstají.

          Toto je síla sociálních sítí a online marketingu dnešní doby. Tato restaurace nyní zásobuje jídlem celé okolí, které tak díky dovozu až domů není ohroženo virem a zároveň pomáhá např. pekařům překonat těžké období. Víkendová poptávka 1000 bulek na hamburgery je toho příkladem. 

               V tyto dny má většina podobných podniků a živnostníků čas přemýšlet, jak rozšířit svůj byznys. RADÍM Vám, jděte do online světa a nebudete při další podobné krizi na holičkách. Ba naopak konkurence je teď velmi malá a tím pádem je to pro Vás stále ještě PŘÍLEŽITOST.

        Abychom Vám POMOHLI nastartovat online byznys, rozhodli jsme se Vám nabídnout dvě služby z naší nabídky nyní ZDARMA. Jde o jednoduchý, ale pro marketingové účely dostačující web pro Vaši firmu. Pokud již svůj web máte nebo začínáte koketovat se sociálními sítěmi, nabízíme Vám krátkou video analýzu Vašich webových stránek a firemních sociálních sítí. Můžeme tak bez závazků navázat spolupráci a časem se třeba pobavit o rozšíření našich marketingových služeb do Vašeho byznysu. Tyto dvě AKCE JSOU PRO VÁS NYNÍ OPRAVDU ZCELA ZDARMA. Díky, že jste dočetli až sem a nyní si níže vyberte o co máte zájem.

Těšíme se na spolupráci. J&J online media